سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 87 بهمن 16 , ساعت 4:52 عصر

طرز تفکر انسانهای موفق

همه چیز از فکرتان شروع می شود. این سیستم اعتقادی شما و طرز تفکرتان است که زندگی امروزتان را شکل می دهد. اگر زندگی متوسط الحالی را می گذرانید به خاطر تصمیمات بدی است که اتخاذ کرده اید. و تصمیمی که گرفتید هم از طرز تفکر و باورهایتان سرچشمه می گیرد.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 87 بهمن 16 , ساعت 4:24 عصر

تفاوت زندگی مشترک با دوستی های عاشقانه

 

 

بسیاری از جوانان تصور می کنند:که زندگی مشترک وشرایط به وجود آمده در زمان ازدواج مانند شرایطی است که در زمان دوستی یا نامزدی بین دو طرف حاکم بوده است.و مقایسه بین این دو شرایط برای تعدادی از زوج ها باعث شده تا بدبینی خاصی نسبت به زندگی مشترک داشته باشند.در حالی که دنیای دوستی و نامزدی دنیای بسیار متقاوتی از زندگی مشترک می باشد.دنیای دوستی دنیای رویاها و ایده آل هاست در حالی که زندگی مشترک دنیایی کاملا حقیقی و ملموس است .دنیایی که در آن خوبی ها و بدی ها در کنار یکدیگر است و تنها می توان با تلاش و کوشش و صبوری دنیای ایده آلی ساخت.دنیای دوستی سراسر شیرینی ، امید و شرایط مطلوب است.اینجا مرد مورد علاقه ات کاملا در اختیار توست .برای با تو بودن به اندازه کافی فرصت دارد تنها به تو می اندیشد و به همه خواسته هایت تن در می دهد.زن مورد علاقه ات به همان گونه است که تو می خواهی ، تنها به فکر توست و برای رضایت و خوشنودیت تلاش می کند.

                                                                             ادامه مطلب...

یکشنبه 87 بهمن 13 , ساعت 6:45 عصر

مضرات مشروبات الکلی


بعضی از مردم در هنگام بروز استرس، برای کسب آرامش و یا فرار از مشکل، اقدام به مصرف الکل میکنند. وقتی برای مقابله با استرس، الکل مصرف شود، به مرور زمان منجر به زیاده روی در مصرف و اعتیاد میگردد. امروزه حدود صد میلیون آمریکایی، مقدار کمی از کالری مورد نیاز خود را با نوشیدن مشروبات الکلی تأمین میکنند. چون الکل ایجاد کالری میکند، اما نمیتواند ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تأمین نماید علاوه بر اینکه مشروبات الکلی عقل انسان را به مرور زمان رو به کهولت میبرد و به این دلیل یک غذای ضد غذا نامیده میشود. به علاوه با مصرف الکل، مصرف غذاهای کالری زا کاهش یافته، بدن از چندین ماده مغذی خالی شده ونیاز اضافی به سائر مواد مغذی پدید می آید.
برخلاف سائر مواد مغذی انرژی زا (پروتئین، قند و چربی) الکل فقط به عنوان یک ماده سوختنی توسط سلولهای کبدی بکار میرود. به طور طبیعی کبد چربیها را میسوزاند. وقتی الکل مصرف میشود چربیها نمیسوزند بلکه در کبد ذخیره شده و یا وارد خون میگردد. در نتیجه چربیهای بالقوه زیان آور در دستگاه گردش خون افزایش می یابد یا احتمال آسیب کبدی وجود دارد. مصرف الکل میتواند موجب بالا رفتن فشار خون، وارد شدن آسیب به عضلات قلب و سیروز و هپاتیت کبدی گردد. الکل میتواند خطر ابتلا به سرطان دهان، حلق و مری را افزایش داده و باعث آسیب زدن به دیواره معده و روده گردد. آسیب وارده به معده و روده میتواند در نهایت موجب تضعیف جذب قدرت مواد مغذی توسط بدن شود.
اگر به دلیل کالری زایی الکل مصرف غذا کاهش یابد، سوء تغذیه نتیجه خواهد شد. مصرف الکل نوعی سرحالی و نشاط در فرد ایجاد میکند که اشتها و میل به غذا را در فرد کاهش میدهد.
با تداوم مصرف الکل سلولها کبد دیگر قادر به استفاده از ویتامین
« دی »  در حالی که این ویتامین برای سلامتی استخوانها، دندانها و برای تولید چندین هورمون ضروری میباشد. لذا مصرف لکل بر فرآیندهای داخلی بدن تأثیر سوء میگذارد.
مصرف الکل بر بینایی تآثیر میگذارد. سلولهای چشم به طور طبیعی برای حفظ بینایی نیاز به ویتامین
« آ » دارند. با نوشیدن الکل این ویتامین برای تبدیل الکل به انرژی مصرف میشود و در اثر کمبود آن، هنگام شب، دید چشم دچار اختلال شده و تار میگردد.
یکی از عوارض تجزیه الکل در
بدن تخریب ویتامین
« بی 6 » میباشد. در نتیجه این تخریب فرد ممکن است دچار کم خونی، خستگی، تمرکز ضعیف، سستی و بیحالی گردد.
الکل یک ماده ادرار آور است و میتواند سبب کم آبی سلولهای
بدن شود. با دفع ادرار، همراه با آب، ویتامینها و مواد معدنی از جمله ویتامینهای
« بی و سی »، منیزیم، کلسیم، روی و پتاسیم از بدن خارج میشوند. با مختل شدن عمل جذب اسید فولیک، به علت مداخله الکل در سوخت و ساز ویتامینها، از دریافت این ویتامین توسط بافتهای بدن جلوگیری میشود. کمبود اید فولیک میتواند موجب کم خونی، سستی و بیحالی و ضعف جسمی و روحی گردد


جمعه 87 بهمن 11 , ساعت 12:51 عصر

کدوم انگشتتو بیشتر دوست داری؟

 

آیا تا به حال بطور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده‌اید؟ تا به حال فکر کرده‌اید که به کدامیک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید، سپس توضیح مربوط به آن را بخوانید.

انگشت شماره 1
این انگشت نماد مسایل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، اقتصاد دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.

انگشت شماره 2
این انگشت نماد کار می‌باشد و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند انسان‌های کاری هستند و بطور کلی وجدان کاری خوبی دارند و موفقیت زیادی در کارها دارند.

انگشت شماره 3
این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می‌دهد، افرادی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودپرست و خودخواه هستند.

انگشت شماره 4
این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، انسان‌های احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگران هستند.

انگشت شماره 5
این انگشت نماد خانواده و فرزند هست و کسانی که به این انگشت علاقمند هستند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و بطور کلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند.

 


جمعه 87 بهمن 11 , ساعت 12:43 عصر

روشهایی فوق‌العاده
برای پیشگیری از چین و چروک

 

کسانی که به پوستشون خیلی اهمیت می دهند فکر کنم

راه حل محافظت آن را در مطلب پایین بتوانند پیدا کنند

ادامه مطلب...

شنبه 87 بهمن 5 , ساعت 3:31 عصر

آیا غیر انسان ها ، ملائکه و جنیان هم از یاوران حضرت مهدی ( عج ) خواهند بود ؟

 

پرسیده شده است که آیا غیر از انسان ها ، ملائکه و جنیان هم از یاوران حضرت مهدی ( عج ) خواهند بود ؟

در پاسخ این پرسش عرض می کنیم ، بله غیر از 313 نفر از انسان های شایسته و والا مقامی که از جمله یاران امام زمان هستند ، گروه هایی از ملائکه و نیز جن حضرت مهدی ( عج ) ر ایاری خواهند کرد .

                                                                      ادامه مطلب...

سه شنبه 87 بهمن 1 , ساعت 8:49 عصر

پاسخ‌گویی 24 ساعته به سؤالات دینی
به صورت آنلاین
 

مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی به پرسش‌های کاربران اینترنتی به صورت شبانه‌روزی و زنده پاسخ می‌گوید.
حجت‌الاسلام محمدرضا بهروز، مدیر بخش آنلاین مرکز پاسخ‌گویی به سؤالات دینی گفت: بخش زنده مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در 24 ساعت آماده پاسخ‌گویی به سؤالات دینی هموطنان در سراسر کشور است.
وی در ادامه افزود: از امروز بخش زنده این مرکز در 24 ساعت شبانه‌روز فعال شده است و کاربران می‌توانند سؤالات دینی، اخلاقی، مشاوره و دیگر مسائل مورد نیاز خود را از کارشناسان حوزوی این مرکز بپرسند.
حجت‌الاسلام بهروز درباره زمان و نشانی‌های پاسخ‌گویی به صورت زنده بیان داشت: کاربران می‌توانند از طریق پایگاه‌های اینترنتی
ارتباط شیعی و صدای بهار هر روز از ساعت 15 تا 23 با کارشناسان این مرکز سؤالات خود را در زمینه مسائل مذهبی و مشاوره دینی مطرح کنند.
وی همچنین اتاق‌های گفت‌وگو را از دیگر برنامه‌های زنده این بخش خواند و افزود: کاربران می‌توانند با دانلود نرم افزار مسنجر HiChatter
و نصب و اجرای آن برای خود آی‌دی ساخته و طبق برنامه با مدیران اتاق تماس برقرار کرده و از برنامه‌های اتاق با آی‌دی pasokhgoo از ساعت 21 تا 5 صبح استفاده کنند؛ همچنین این بخش در زمینه‌های نقد ادیان یک‌شنبه شب‌ها، مشاوره سه‌شنبه‌ شب‌ها، اعتقادی پنج‌شنبه شب‌ها و اخلاقی جمعه شب‌ها آماده پاسخ‌گویی به کاربران است.
مدیر بخش آنلاین مرکز پاسخ‌گویی به سؤالات دینی ارتباط از طریق برنامه یاهو مسنجر را از دیگر بخش‌های زنده این مرکز اعلام کرد و اظهار داشت: این بخش به سؤالات کاربران در موضوعات اعتقادات، مشاوره، فقه و احکام و احکام زنان هر روز از ساعت نه صبح تا یک شب به نشانی آی‌دی pasokhgoo
آماده پاسخ‌گویی به هموطنان در سراسر کشور است.
وی یاد‌آور شد: همچنین کاربران می‌توانند سؤالات دینی خود را به صورت خصوصی و یا صوتی با کارشناسان این مرکز در میان بگذارند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت زمان و برنامه‌های دقیق پاسخ‌گویی زنده به صورت اینترنتی می‌توانند به نشانی 
 مراجعه کنند.

www.pasokhgoo.ir

 


سه شنبه 87 بهمن 1 , ساعت 8:25 عصر

8نوع شخصیت آقایان، که خانم ها از آن فراری هستند

آیا تا به حال رفتار شما باعث رنجش خاطر همسرتان شده است؟ آیا نگرانید که رفتار شما ممکن است نتیجه عکس دهد؟
خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری خصوصیات خاص هستند به شدت پرهیز می کنند. این امر در دوران اولیه ارتباط از اهیمت ویژه ای برخوردار است درست زمانی که خانم ها در حال قضاوت خصوصیات اخلاقی آقایون هستند.
در زیر خصوصیات 8 تیپ از مردانی را که خانم ها سعی می کنند خودشان را از آنها دور نگه دارند آمده است. ما این اطلاعات را از طریق مصاحبه هایی که با جمع کثیری از خانم ها داشتیم بدست آورده ایم.

ادامه مطلب...

سه شنبه 87 بهمن 1 , ساعت 8:20 عصر

 

طالع بینی اسم

 

  

طالع بینی انسانها و شناخت خصوصیات آنها از روی حرف اول اسم آنان !!!

توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید .

مثال : (ژ=ج) (گ=ج) (چ=ج) (پ=ب)

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ