سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لازم ترین دانش بر تو آن است که صلاح دینت را به تو نشان دهد و مایه تباهی اش را برایت روشن سازد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 87 دی 30 , ساعت 6:15 عصر

ارتباط بین تغذیه و خستگی

 

  

داشتن استرس به همراه برنامه غذایی نامناسب باعث ایجاد خستگی می شود. خستگی مزمن به سختی قابل تشخیص است. این حالت(خستگی مزمن ) طوری است که شخص دائماً احساس خستگی می کند و با استراحت کردن برطرف نمی شود و تا 50 درصد میزان فعالیت فرد را کاهش می دهد که این حالت تا 6 ماه ادامه دارد.

مهمترین عامل ایجاد خستگی، کمبود انرژی در بدن است. البته پرخوری و چاقی نیز به اندازه کم خوری و ضعف، در ایجاد خستگی مزمن موثر است.

ادامه مطلب...

شنبه 87 دی 28 , ساعت 11:32 صبح

ارتباط حجاب و آرامش روانی

نبودن حریم میان زن و مرد و آزادی معاشرتهای بی بندوبار ، هیجانها و التهابهای جنسی را فزون می‏بخشد و تقاضای سکس را به صورت یک عطش روحی‏ و یک خواست اشباع نشدنی در می‏آورد . غریزه جنسی ، غریزه‏ای نیرومند ، عمیق و " دریا صفت " است ، هر چه بیشتر اطاعت شود سرکش‏تر می‏گردد ، همچون آتش که هر چه به آن بیشتر خوراک بدهند ، شعله ورتر می‏شود . برای‏ درک این مطلب به دو چیز باید توجه داشت :

تاریخ همانطوری که از آزمندان ثروت یاد می‏کند که با حرص و آزی‏ حیرت‏آور در پی گرد آوردن پول و ثروت بوده‏اند و هرچه بیشتر جمع‏ می‏کرده‏اند حریصتر می‏شده‏اند ، همچنین از آزمندانی در زمینه مسائل جنسی یاد می‏کند . اینها نیز به هیچ وجه از نظر حس تصرف تملک زیبا رویان در یک‏ حدی متوقف نشده‏اند . صاحبان حرم سراها و در واقع همه کسانی که قدرت‏ استفاده داشته‏اند چنین بوده‏اند
کریستن سن نویسنده کتاب " ایران در زمان ساسانیان " در فصل نهم‏
کتاب خویش می‏نویسد : " در نقش شکار طاق بستان فقط چند تن از سه هزار زنی که )خسرو پرویز ) در حرم داشت می‏بینیم . این شهریار هیچگاه از این میل سیر نمی‏شد
دوشیزگان و بیوگان و زنان صاحب اولاد را در هر جا نشان می‏دادند ، به حرم‏ خود
می‏آورد . هر زمان که میل تجدید حرم می‏کرد ، نامه‏ای چند به فرمانروایان اطراف می‏فرستاد و در آن وصف زن کامل عیار را درج می‏کرد . پس عمال او هرجا زنی را با وصف نامه مناسب می‏دیدند ، به خدمت می‏بردند "

                                                                   ادامه مطلب...

یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 1:22 عصر

گزارشی از یک بازی رایانه‌ای موهن

خبرگزاری فارس: دنیای غرب با طراحی بک بازی رایانه‌ای قصد توهین به ساحت حضرت محمد(ص) را دارد.

 

 

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی" خبرگزاری فارس، در طی اقدامی شوم توسط استعمار گران بازی جدیدی که اساس آن تهاجم به دین اسلام و مسیحیت می باشد در حال ساخت می باشد  برپایه این گزارش در بخشی از این مطلب آمده است:

                                                                             ادامه مطلب...

شنبه 87 دی 14 , ساعت 6:1 عصر

پیام عاشورا

 

با سلام خدمت تمامی عزیزانی که هم اکنون مشغول بازدید این وبلاگ می باشند این مطلب من با بقیه مطالب یک کمی فرق می کنه و فرقش هم اینه که این دفعه شما با گفتن نظرتون درباره ی اینکه عاشورا برای شما چه پیامی داشته است مطالبه من کامل می شود .

مهم ترین پیام عاشورا و مهم ترین آن به نظر من این بوده که اسلام این قدر ارزش و منزلت داشته که امام حسین (‏ع ) حاضر شد تمامی زندگی ، داشته و نداشته ی خود را به پای این دین الهی بگذارد پس  ما باید با تعصی از پیشوایمان حداقل در حد توانمان برای این دین الهی کاری انجام بدهیم که می توان به کمترین و مهم ترین آن که خود سازی است اشاره کرد که نتیجه آن اول به نفع خودمان و به نفع دینمان خواهد بود . خب حالا نوبت شما هست که بگویید عاشورا برای شماچه پیام مهمی داشته است تا مطلب بعدیم را اختصاص بدم به نظرات شما بزرگواران با تشکر

ادامه مطلب...

جمعه 87 دی 13 , ساعت 4:59 عصر

شیطان پرستی

 

 

                                                           ادامه مطلب...

جمعه 87 دی 13 , ساعت 4:35 عصر

 بدون شرح...!

اینم غیرت سران عربی

 

 

 


چهارشنبه 87 دی 11 , ساعت 2:53 عصر

ایت الله صافی :

پاراچنار،مظلوم تر از غزه است

 

 

 

محاصره پاراچنار بدتر از غزه است و در آنجا ابتدا دست شیعیان، بعد پا و سرشان را می‌برند و این همه جنایت انجام می‌دهند و از هیچ کس صدایی بلند نمی‌شود؛ این چه دنیا و چه جامعه بین‌الملل و چه قانونی است؟

چرا شیعه همیشه در همه ی زمان ها مظلوم واقع شده است ؟ ما از مراجع تقلید می خواهیم که فتوایی در جهت این عمل نا جوانمردانه وهابیون بدهند تا مشخص شود شیعه  مانند مولایش حسین ( ع )هیچ وقت در مقابل ظلم ساکت ننشسته است

ادامه مطلب...

سه شنبه 87 دی 10 , ساعت 3:24 عصر

زینب اسوه ی صبر

 

ای زمین می‏دانم با کسی از مصائب روزگار شکوه نکرده‏ای و به مشیت حق راضی بوده‏ای و بر سختی‏ها و مصیبت‏ها دندان به جگر گرفته‏ای، می‏دانم به کسی نگفته‏ای وقتی مردان و زنان باایمان در درونت آسایش می‏گرفتند چنان می‏گریستی که فرشتگان مقرّب سنگ صبور تو می‏شدند و شکیبایی‏ات می‏دادند، می‏دانم به فرمان خداوند، آن هستی بخش یگانه، هر داغی را به جان خریدی و شکوه‏ای نکردی و همه دشواری‏ها را ناچیز انگاشتی اما می‏دانم بر مرگ خاندان نبوت(ع) چنان بی‏طاقت شدی که اگر حول و قوه الهی نبود از هم می‏پاشیدی.

                                                     ادامه مطلب...

یکشنبه 87 دی 8 , ساعت 6:21 عصر
کشف کرم در مغز زن آمریکایی
 
 

خبرگزاری فارس: در رویدادی عجیب در مغز یک زن آمریکایی یک کرم بزرگ کشف و مشاهده شد 

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی" خبرگزاری فارس و به نقل از منابع اینترنتی، فاکس نیوز

 گزارش داد: پزشکان ایالت اریزونای آمریکا یک زن بیمار را برای عمل جراحی مغز به خاطر آنچه که

 تصور می کردند وجود یک غذه مغزی باشد به اتاق عمل انتقال دادند اما آنها هنگام عمل جراحی با

پدیده عجیبی مواجه شدند؛ در مغز این زن به جای غده مغزی یک کرم وجود داشت.
همچنین شبکه خبر در این باره اعلام کرد: 

 به گفته پزشکان این کرم از انگل های کرمی از گونه تریکونوسیسها است که احتمالا ریشه در مصرف گوشت خوک دارد.


یکشنبه 87 دی 8 , ساعت 6:5 عصر

 

 

  امام حسین ( ع ) :

اِنّ اَعفَی النّاسِ مَن عَفا عِندَقُدرَتِهِِ
بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد

شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین را به تمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نمایم.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ